duminică, 27 iunie 2021

Important

Ieri-noapte m-au survolat niște țânțari atât de grași încât atunci când se așezeau pe tavan le auzeam pașii.
Am dormit foarte agitat.
Dimineață, așa mototolit cum eram, m-am mai trezit și cu Angelina Jolie lângă mine în pat.
Am luat apoi 4 pioneze și am pus posterul la loc în perete.
Zi importantă ieri.
A fost ziua recordurilor: Danemarca, selecționata calificată cu doar 3 puncte în 8-imi, a zdrobit cu 4-0 Țara Bale-ilor, Italia lui Mancini, prin victoria (2-1) din extra-time, a ajuns la 31 de meciuri fără înfrângere și subsemnatul care a dus gunoiul ( plin de doze de bere ) în două rânduri. 
Suspectând evident și inocent și faptul că de la atâta căldură frigiderul a început să-mi bea din bere.
Imediat după reușitele lui Douălberg (îi zic așa pentru că a dat două bucăți), Maehle și Braithwhite, îmi trântește furioasă ușa glisantă de la living:
- Gata! Știu totul!!!
- Știi pe naiba, ia spune câți afluenți are Dunărea?
- Nu schimba subiectul!! De ce ai fost mă la alta?!
- Am zis să nu te deranjez!
Miță Iosif începe însă să-și piardă răbdarea în așteptarea transferurilor.
Nico pare-se că săptămâna trecută a discutat totuși și cu un agent mai important.
- Bună ziua, aș dori o parașută.
- Bine, iată, asta este cea mai bună pentru dumneavoastră.
- Și cum o deschid când sunt în zbor?
- Trageți de trăgaciul verde.
- Și dacă nu se deschide?
- Atunci trageți RAPID de cel roșu.
- Și dacă nici după asta nu se deschide?
- O aduceți înapoi și v-o schimbăm cu alta.
Important.
De știut.


FzR!!