marți, 8 iunie 2021

Cafeaua

 

Cică o pisică intră în cafenea, comandă (normal!) o cafea și o felie de tort.
Chelnerul rămâne stupefiat și pisica observând asta îl întreabă.
- S-a întâmplat ceva?
- Păi, sunteți o pisică!
- Da, și?
- Vorbiți!
- Mi se pare normal și adu-mi comanda, te rog!
- Bine, imediat, nu va supărați, dar nu am mai văzut niciodată așa ceva!
- Nici eu nu am mai fost pe aici. Îmi caut de lucru, am fost la un interviu și aveam chef să beau o cafea.
Chelnerul vine cu comanda, și o vede pe mâță butonând laptop-ul!
- Poftiți cafeaua. Căutați un loc de muncă, nu? Va întreb fiindcă unchiul meu este directorul circului și v-ar angaja imediat!
- Circul ăla din Arena, cu cupolă, spectatori și suporteri minunați?
- Da!
- Clovni, acrobați, elefanți? 
- Da!
- Vată pe băț, popcorn, acadele, semințe, bere...?
- Da, da, da!
- Sună tentant, dar nu văd de ce ar avea nevoie de un programator.
Chiar și așa!
De ce ar avea nevoie Angelescu ăsta al nostru de un programator?
Rapidulețul nostru are nevoie de fotbaliști! Adevărați!
Nu am ce face și mă mai trezesc și vorbind:
- Iubito, suntem căsătoriți de aproape 25 de ani și pentru prima dată îmi faci o cafea atât de bună...
- Lasă cană jos, aia este cafeaua mea!!

FzR!!