duminică, 20 iunie 2021

Decizia

 
A fost deranj mare ieri la EURO 2020.

A simțit-o pe pielea ei până și o jurnalistă maghiară, înspăimântată de bucuria conaționalilor săi.
Ne place sau nu să recunoaștem, Budapesta a devenit capitala fotbalului european.
În meciul vedetă, portughezii mei au fost zdrobiți (2-4) de panzerele lui Joachim.
Nici sprintul lui Ronaldo de 97 metri în 14,2 secunde, golul sau golurile ( Ruben Dias și Guerreiro ) nu i-au ajutat să reziste Mainshaftului.
Înțeleg asta și pentru că Dias și Guerreiro au marcat în proprie poartă.
Ce nu înțeleg este de ce fotbaliștii se tot ceartă cu arbitru pentru deciziile dictate de el.
S-a întâmplat vreodată în istorie să spuns arbitru " bine mă băieți aveți dreptate! îmi schimb decizia! "
Apropos de decizii...
Amanta îmi tot bate aproposuri că suntem împreună de 5 ani și ea vrea să fie îmbrăcată în alb...
Am luat decizia să o înscriu la karate.


FzR!!