sâmbătă, 26 iunie 2021

Tjaala-la-la-land

 

În meciul de deschidere al optimilor de finală ale lui EURO ediția 2020 (hâc!) Rapidulețul a remizat " la 1" cu "nou promovata " Viitorul Farul a monarhului Hagi.
Dinspre Giulești ( să fie primit! ) o groază vești bune: tunisianul Assil Jaziri aflat în probe, vărul lui Haaland adicălea Tjaaland așteptat în Grant și autocarul Rapidului.

Ei bine, noul autocar este de fapt unul vechi, însă pentru noi, la ceas aniversar, "cel vechi" înseamnă cel mai iubit. 

Iară, ignorând gurile rele, nu putem să nu apreciem și să nu ne bucurăm de primele "mutări" ale managementului nostru, nu?

Căci noi măcar vă înțelegem pe voi ăștia răi și urâți: așa e că faceți 10 poze și ștergeți 12, nu?

Ce să fac? Nu mai rezist! M-am înscris la un curs de autoapărare.

Instructorul: - Vreau să mă iei prin surprindere și să mă ataci! "

Așa că astăzi, când l-am văzut în Kaufland, m-am ascuns după un raft și l-am lovit în cap cu o conservă de fasole.

Ăsta sunt eu!

Mai bine beau, decât să mănânc. 

Ca să nu fac firimituri, zic.

Și să nu mai fie țipetele alea prin casă, nu?

Căci gălăgie va fi sigur! Îmi mai pun pe furiș o bere.

Cum îl chema p-ăla?

Tjaala-la-la-land, până-n morning

Tjaala-la-la...".

FzR!!