luni, 21 iunie 2021

Amenințarea

 

Astăzi se împlinesc 30 de ani de la prima întâlnire cu dna Veronica, care avea apoi să-mi devină și soție.
Aseară după fluierul final al meciurilor din Grupa A ( Italia - Țara Galilor 1-0 și Elveția - Turcia 3-1 ) am auzit-o vorbind:
- Draga mea, zilele trecute soțul meu și-a uitat acasă telefonul deblocat...
- Și ce-ai făcut? I-ai verificat mesajele??
- Nuuuu..asta o făceam acum 20 de ani, acum mi-am transferat niște bani...
Apropos de transferuri...Se zvonește faptul că Nico pregătește primele transferuri bombă: Dragoș Grigore și atacantul Adrian Petre.
Cu gândul la Rapidulețul acesta calc pe drum din greșeală un cocoș bezmetic.
Încerc să o liniștesc pe gospodina îndurerată.
- Voi face totul ca să nu simțiți pierderea!!
- Atunci va rog poftiți în curte, găinile sunt deja nerăbdătoare...
Ajuns acasă abia pe seară m-a pus să-i destup și o sticlă de șampanie, să ne reînnoim jurămintele chestii de genul ăsta...:
- Te iubesc, eu doar pe tine te vreau de bărbat!
- Auzi, tu pe mine să nu mă ameninți!
Singura amenințare pe care mi-o doresc este cea din partea Rapidului. Îndreptată către toate celelalte competitoare.


FzR!!