miercuri, 23 iunie 2021

Vorbe-n vânt

 

Ca de obicei, la ora meciului am mers la amantă și am parcat pe locul soțului. 
Am plecat când m-a sunat să-i eliberez locul.
Fericit inclusiv pentru că băieții mei croații i-au bătut pe McPuișori și s-au calificat în 8-imi.
Am oprit la o terasă și am sărbătorit.
În drum spre casă, m-am împiedicat și am căzut. M-am ridicat cu greu și apoi iar am căzut.
Dacă știam că o să mai cad o dată, nu mă mai ridicam.
Am mai constatat, acolo întins pe trotuar, că am multe în comun cu nevastă-mea, de exemplu ea miroase a busuioc, eu a busuioacă.
Acasă iar discuții:
- Dacă mai faci vreo referire la manele, ne despărțim!!
- " Spui doar vorbe-n vânt, care mă fac să plâng..."
Vorbe în vânt par și promisiunile lui Nico.
Dragoș Grigore ezită să semneze, iar Adrian Petre deja este jucătorul "nou-promovatei" Farul.
Curând terminăm primul cantonament.

FzR!!