sâmbătă, 19 iunie 2021

Modern talc(KING)

 

Avantajul când vorbești singur este e că nu te întrerupe nimeni.
În primul amical al verii ( doar calendaristice, pentru că a plouat atât de mult încât până și apa mării e udă acum ) Rapidulețul a zdrobit Progresul Spartac cu 4-1. 
Pare-se că suntem în avantaj.
Noi microbiștii români ce admirăm, din păcate din fața televizoarelor,  această frumoasă competiție europeană.

Astăzi a fost rândul unguroaicelor să ne audă apropos-urile obraznice.
Ungurii lor au reușit un nesperat egal ( 1-1 ) împotriva coco(lo)șilor galici.
Strategia noastră ca să nu ne bată Franța este să nu jucăm niciodată cu ei.
Îi spun...:
- S-ar putea ca la noapte să fie furtună...
- Dacă vii devreme acasă, nu o să fie...
Ți-ai găsit?!!
De la orele 19 joacă portughezii mei.
Meciul îl văd acasă la amantă.
De obosit ce sunt parcă prevăd că adorm imediat după partida spaniolilor împotriva leșilor.
Mă voi trezi cu siguranță speriat pe la ora 3 dimineața.
- Nevastă-mea o să mă omoare. Dă-mi repede iubito niște pudră de talc!
O aplic atent pe mâini.
Ajuns acasă îmi găsesc soția furtunoasă:
- Unde ai fost până la ora asta???!
- La o femeie.
- Arată mâinile!!
Mă conformez ascultător.
- Mincinos nenorocit, iar ai fost la bowling!

FzR!!