duminică, 25 iulie 2021

Iubirea Mea

 

Am visat numărul 7. M-am trezit buimac, m-am uitat la ceas și era 07:07. Mă uit în calendar și observ că este fixat tot la data de 7 iulie, Dându-mi seama că este cu siguranță un semn, m-am urcat în autobuzul 7, am ajuns la hipodrom și am pariat 7000 lei pe calul cu numărul 7 din cursa a 7-a.

Calul a ieșit al 7-lea.
Măcar visez frumos. Deocamdată suntem liderii Ligii 1.
- Iubito, am decis ca de astăzi să nu mă mai cert cu tine niciodată.
- Auzi la el! De pe mine m-ai întrebat?!
- Luceafărul meu, adu-mi felul întâi.
- Frumoasa mea, poți să-mi aduci felul doi.
- Iubirea mea, poți aduce desertul.
Prietenul meu imaginar nu a mai rezistat reprezentației mele și m-a întrebat.
- Cum reușești după aproape 25 de ani de căsnicie să-i mai spui cuvinte așa de frumoase?
- Să mor dacă mai știu cum o mai cheamă.
Glumesc.
O cheamă: RAPID.
Și de câteva zile ne servește doar desert.


FzR!!