duminică, 11 iulie 2021

Finala

 

Astăzi, în deschiderea confruntării de fix săptămâna viitoare dintre Rapid și Chindia Târgoviște, este programată finala Campionatului European dintre Italia și Anglia.
Re-ajuns la masa bogaților Rapidulețul este onorat cu o superbă festivitate de deschidere, nu?
Apropos de masă, aseară m-am enervat și i-am dat o palmă soției.
- Bă ești nebun?? De ce naibii ai lovit-o idiotule? 
Mă apostrofează prietenul meu imaginar.
- Era supa rece.
- Și trebuia să o lovești? Nu ti se pare că ai exagerat?
- Dacă stau să mă gândesc, am exagerat puțin....Mai ales că eram la restaurant.
Evident că s-a enervat și a țipat la mine.
Ajuns acasă am tresărit speriat. 
Pentru că atât de tare a țipat șvecina "de la 1" la Hunter -și facă curat ,  de frică m-am apucat și eu.
Am făcut un atac de panică și am chemat salvarea.
- Care e problema ta, tinere?
- Vedeți, visez de 2 săptămâni găini care joacă fotbal...Vreau să scap de aceste vise.
- Da....ia acum aceste pastile ca să nu mai visezi găini care joacă fotbal.
- Pot să le iau de mâine?
- De ce?
- Păi ...vedeți...azi e finala și nu vreau să o pierd!
Azi este finala, fix săptămâna viitoare joacă Rapidulețul.


FzR!!