miercuri, 28 iulie 2021

Trenul Meu

 

Nu puteam să ratez ocazia să postez clasamentul ligii, nu?
Și mai ales să sărbătoresc debutul lui Rareș al nostru.

Mă bucur, normal, deși știu că Rapidulețul, sufletul meu pereche deci, va trage întotdeauna de o ușă pe care scrie " împinge".
Dar acesta ne este tocmai farmecul!
În zilele trecute, în timp ce incercam să traversez strada am auzit o voce în spatele meu:
- Nu traversa!
Nu am făcut-o, normal.
La scurt timp mare mi-a fost mirarea când am văzut că un autobuz a trecut pe roșu.
Ajuns la gară ( normal, nu? ) am vrut să-mi cumpăr un bilet de tren ( apropos pe cel de la meciul de vineri seară deja l-am achiziționat! ), când aud aceeași voce:
- Nu cumpăra bilet la trenul ăsta!
Bine am făcut că nu am cumpărat, pentru că a doua zi am aflat că trenul a deraiat....
- Doamne, îți mulțumesc că ai grijă de mine!!
- Nu este Domnul, sunt eu, îngerul tău păzitor!!
- Îngerul meu păzitor?! Știi, tare mult mi-am dorit să te văd, nu ai putea să te transformi într-o gâză?
Un fluture vine deodată și se așează în palma mea.
Atunci niciuna-nici două strivesc în pumn fluturașul, mormăind printre dinți:
- Unde erai mă, când m-am însurat...??
Și apopos, fie ce o fi, îmi cumpăr abonament la trenul meu.

RAPID.

FzR!!