luni, 13 ianuarie 2020

Am supraviețuit...

Liverpool a învins, sâmbătă, în deplasare, cu scorul de 1-0, pe cei de la Tottenham, şi a stabilit un record absolut.
Liverpool devine singura echipă din istoria primelor cinci ligi care a câştigat 61 de puncte din 63 posibile, ceea ce reprezintă cel mai bun start de campionat din istorie.
Faptul că Liverpool se va încununa cu titlu de campioană anul acesta nu cred că va mai reprezenta o surpriză pentru nimeni.
În spatele acestui record, sub bagheta inegalabilului Kloop, exista suflete pure, povești simple și pasiuni inimaginabile care fac aceste recorduri posibile.
Fotografia cu telefonul spart al lui Sadio Mane a devenit virală pe internet.
7,5 milioane de lire sterline căștigă pe an, vreo 150 mii pe săptămână.
Eram înfometat și trebuie să muncesc pe teren. Am supraviețuit unor vremuri grele, am jucat fotbal desculț. Nu am o educație și multe alte lucruri, dar cu ce câștig astăzi îi pot ajută pe oamenii mei.”
Mane a construit 8 școli în Senegal, 2 stadioane și în fiecare lună donează căte 70 de dolari fiecărui om sărac din orașul senegalez în care s-a născut.
Sadio Mane are 27 de ani...
Acesta este și Rapidul….
Adeseori înfometat nu a renunțat și nu va renunta niciodată să aducă bucurii, oricât de mici, celor ce-l iubesc și cred în el.
La Infinit.
FzR!!