miercuri, 23 decembrie 2020

Chef la cuțite

 

" Pentru mine, ca jucător și ca suporter al acestei echipe, contează mai mult să câștigăm și să promovăm. 

Am evitat să spun asta, pentru că așa o să spună lumea: 

«A ajuns la Rapid și acum spune că e rapidist». 

Familia și prietenii știu. 

Țin cu Rapid de mic. Da, și chestia asta a contat foarte mult când am ales să vin la Rapid.

Sincer, nici nu știu de unde vine iubirea pentru Rapid, pentru că toată familia mea ținea cu FC Argeș. 

Cred că am văzut un meci atunci al Rapidului și m-a atras. Erau mai mulți jucători importanți, Pancu, Buga, Daniel Niculae. Ca stil de joc, eu mă asemăn cu Pancu.

Sunt un pic supărat că nu am prins galeria, că nu simt acea emoție 100 la sută. Cred că e undeva la 50 la sută, pentru că altfel ar fi cu suporteri în tribună. 

Înainte de fiecare meci mă uit la videoclipuri pe YouTube cu galeria Rapidului. Îmi dă energie”, a declarat " atacantul " nostru Adrian Bălan.

O declarație măgulitoare, însă eu cred că Adrian Bălan ăsta ne urmărește videoclipurile noastre și în timpul meciurilor.

Altfel nu-mi explic cum de nu înscrie.

Pentru că în atac suntem pilaf.

După convorbirea telefonică cu soția, mă apuc convins fiind să fac sarmale.

Am carne, varză, orez și palincă.

Beau un pahar de palincă.

Amestec orezul cu carnea.

Mai beau un pahar de palincă.

Îndes carnea în frunzele de varză și apoi pun cele asamblate pe foc.

Mă relaxez și mai beau două-trei pahare de palincă.

Derific sacă a zcăsut apa.

Mai palincă un pahar de beau.

Las orele pe foc vreo două sarmale.

Palincă beau un pahar.

Iau aragazul de pe sarmale.

Sting cratița și las gazul la răcit.

Cai șleau mâteva mahare pe dălincă.

Farfurie sarmalele într-o smântână plată și pun cu șervețelele.

Somn.

Toată noaptea mai urmăresc și toate videoclipurile cu promovarea din 2021.


FzR!!