joi, 17 decembrie 2020

Motivul

 

Am trecut aseară pe la farmacie.
- Un pachet de vată, va rog!
- Va pot recomanda niște tampoane excepționale!
- Vă cred, dar nu ar arată bine agățate în bradul de Crăciun.
Părerea mea.
La tradiționala " revista a presei ", cu care m-am obișnuit în momentele mele de liniște ( am și d-astea! ), aflu că adversarele noastre au început deja campania de achiziții.
Noi, mai nou cotobelcul fotbalului românesc, rămânem la fel de timizi, așa mai în spiritul sărbătorilor. 
Cică puiul de melc se ruga de mama lui:
- Mama, lasă-mă, te rog să trec calea ferată!
- Acum nu se poate, Fulgerașule, dragă. Peste cinci ore vine un tren.
De fapt peste numai 65 de zile, atunci când vom relua campionatul.
Termin știrile, închid browserul, îmi mai torn încă un pahar.
Vin sărbătorile, am deci un motiv.
" Cel care are un motiv pentru care să trăiască poate îndura orice ".
Îi spun însă lui Nietzsche că unicul meu motiv este Rapid.

FzR!!