vineri, 4 decembrie 2020

De dulce

- Dați-mi o pâine integrală de secară, vă rog!
- Poftim. De ce țineți masca și peste ochi?
- Să nu văd scarbele alea de eclere.

Am cumpărat totuși eclerele, sperând să o mai îndulcesc.
Evident s-a dovedit inutilă inițiativa mea.

" - Bună seară, doamnă, suntem de la Protecția Animalelor!
- Ne-am despărțit, sunați-l la mă-sa! "

Sufăr cumplit. 
Trebuie să învăț să-mi calc cămășile, să gătesc....

Cineva a mâncat un măr și așa ne-am născut, cineva a mâncat un liliac și așa murim.

Vedeți voi, mâncatul e problema, nu băutul.

Nu sunt cineva deci.
Bucata dulce a zilei este din tortul Politehnicii din Timișoara.
Fenomenul Violet împlinește astăzi 99 de ani.
Le urăm "fraților" ( care ne-au bătut pe oriunde ne-au prins ), ani mulți, frumoși și plini de reușite.

Să petreacă ei astăzi, iar duminică noi!!

FzR!!