marți, 29 decembrie 2020

Duhul

 

Un om foarte bogat ședea într-o cafenea. La un moment dat, se apropie de el un bătrân, care-i propune să-i vândă o brichetă de aur în schimbul averilor acumulate de bogătaș.
Acesta râde în hohote și-i spune:
- Toată averea mea pentru această brichetă de aur?
- Asta nu-i o brichetă de aur obișnuită. Iată, apăs pe un buton și imediat apare un duh din ea.
- Poruncește, stăpâne, spune duhul! Ce-ți dorește inima?
Bătrânul:
- Adu-mi o ceașcă de ceai.
Imediat apare pe masă o ceașcă de ceai aburind.
Bogatanul rămâne mut. Scoate imediat niște documente, le semnează și transferă toată averea bătrânului.
Fuge repede acasă, scoate bricheta și apasă pe buton.
Imediat, apare duhul:
- Da, stăpâne. Ce-ți dorește inima?
Fostul bogătaș îi spune:
- Vreau restutuirea imediată a averii mele, vreau un Jet privat, un Yaht, un Lamborghini, un conac în Toscana și o vilă în Elveția.
- Îmi pare rău, stăpâne, dar eu fac doar ceai sau cafea!

Fostul bogătaș e copos, bătrânul ne-am fi dorit să fie Rapidul, să ne mai risipim din griji.
Oftez în scrumieră.
Dezastru total pe masă.
Rapidulețul este Duhul.
În Povestea Noastră el nu face doar ceai sau cafea.
Face bucurii pe care doar Sufletul știe să le savureze.

În 2021 dăm startul la Magie.
Ne-am odihnit destul, nu?


FzR!!