duminică, 20 decembrie 2020

TU

 

- Bună dimineața! Am venit pentru o verificare la o roată. Amanta mea spune că are probleme.
- E dezechilibrată?
- Da, și ea și mă-sa.
Când era proaspăt căsătorită, s-a dus repede în lacrimi la maică-sa...
- M-a bătut soțul.
- Cum?...Doar a plecat ieri în deplasare!
- Și eu am crezut la fel.
Se spune că atunci când fugi după o femeie, trebuie să fii foarte atent, să nu dai cap în cap cu cel care fuge de ea!
Avantajul nostru, ăstora la 40+, este că nu mai vedem bine de aproape, însă de departe totul ne este acum foarte clar...
Da, pentru că am stat și m-am gândit. Eu cred că totuși am 42 de ani. Fără TVA.
Știți cum mă trimite soția la culcare??
Îmi spune să stau că are ceva de vorbit cu mine.
Acolo în lumea viselor totul îmi este foarte bine.

Arena, în bătăile inimilor noastre, care ne aplaudă existența ( a spus-o și Blaga, însă tu sigur nu știi! ), alături de înțelepții lângă care am crescut, minunata galerie...
În teren băieții. Niște Zmei.
E deja trecut de miezul nopții. 
Strâng perna mai tare în brațe și-mi închipui că ești TU.
Rapidulețule...


FzR!!