marți, 1 decembrie 2020

La Mulți Ani, România!!

Precum Rapidul, România a avut parte până astăzi de o istorie zbuciumată, alegeri greșite și doar câțiva conducători.
De 2000 de ani se pregătește să plece în cea mai frumoasă călătorie.
Să spunem în Alpii Elvețieni, acum de Anul Nou.
Îi lipsesc banii și biletele, în rest are are de toate: mănuși, fular și căciulă...
La fel Rapidul și rapidiștii.
Vecina de alături îmi bate la ușă.
- Auzi, abia am ajuns acasă și am chef să mă distrez, să mă îmbăt și să fac nebunii toată noaptea...tu ești ocupat diseară?
- NUU, nuuuu!!
- Atunci îmi ții și mie câinele?
La fel a fost și cu primul titlu câștigat...
Din motive încă politice titlul național câștigat în 1942 și disputat sub titulatura de "Cupa Basarabiei " nu a fost recunoscut nici până în zilele noastre.

Paradoxal Cupa României, câștigată în acel an tot de Rapid, a fost considerată drept una oficială.

Astăzi, la ceas de sărbătoare, ridicăm Cupa și o închinăm cu speranțe pentru vremuri mai bune.
De mâine ne punem pe treabă!
La Mulți Ani, România!!
Serioși, drepți și adevărați!


FzR!!