duminică, 23 ianuarie 2022

Bicicleta

 

Rapidulețul mi s-a destăinuit în această dimineață...:
- Bă, tu știi ce am pățit seara trecută?
- Ce? Ce ai pățit, Rapidulețule?
- Mergeam prin parcul Romanescu și văd că se apropie o femeie tânără, frumușică, bine crescută, pe o bicicletă. Ajunsă într-un drept cu mine, aruncă bicicleta-n tufiș și-și smulge hainele de pe ea.
- Și?!?
- Și-mi spune: " - ia-ți ce-ți trebuie! "
- Și...ce-ai făcut?
- Am luat bicicleta.
- Bine ai făcut, hainele nu s-ar fi potrivit.
Fără puncte sau măcar punct, Rapidulețul a revenit cu bicicleta în această dimineață în București.
Vojtuš, Käit, ba și chiar Onea au intrat în joc și s-au descurcat onorabil.
Nu același lucru se poate spune însă despre Acuňa, extraordinar doar la interviul de la prezentarea oficială, căruia la faza golului îi trebuia cu siguranță o bicicletă pentru a-l prinde pe Andrei Ivan.
Încerc RAPID o definiție din spaniolă pentru " bicicletă ":
" En el fútbol, finta en que se pasan alternativamente uno y otro pie por encima del balón para engañar al adversario antes de intentar superarlo. ".
M-am liniștit!
Doamne, ce umilință îi așteaptă pe arădeni sâmbăta viitoare...


FzR!!