sâmbătă, 8 ianuarie 2022

Brrrm, brrmm, brrrmm

 
Niște luptători. Ăștia suntem. 
Dacă ne uităm ce am lăsat în urmă prezentul ne pare cel mai frumos răsfăț.
Astăzi îi înfruntăm pe turcii de la Diyarbakirspor.
Norocul nostru este că nu sunt anunțat nici măcar pe banca de rezerve, căci m-am accidentat doar pronunțând numele adversarului.
Din cauza mahmurelii, normal.
Zice-se că un om normal bea 147 litri de bere și merge circa 1200 km pe an.
Asta înseamnă un consum de 8,1 la suta de kilometri. Consum deci fix cât Skoda mea.
Azi-noapte am ajuns către dimineață acasă.
- Unde dracu ai umblat până acum??!
- Am jucat poker cu niște prieteni!
- Ai jucat poker cu niște prieteni?! Poți să-ți faci bagajul și să pleci!!
- Și tu la fel!! îi zic, oricum asta nu mai e casa noastră!
În fața blocului am mai schimbat o vorbă cu nea Bică.
- Laure știi cum funcționează motorul mașinii?
- Pot să vă explic cu cuvintele mele?
- Da, desigur!!
- Brrrm, brrmm, brrrmm.
Drum bun, Rapidulețule!

FzR!!