duminică, 30 ianuarie 2022

Războiul

La preț de aproape 2 ani de la celebrul Petrolul - Rapid din play-off-ul Ligii a 2-a, Rapidulețul a remizat din nou aseară, de data aceasta " la 1 " și în compania celor de la UTA.
- Tu te auzi că vorbești fără nicio legătură?
" Crezi tu, vrăjitoareo! ", îi zic în gând soției...
Ei, bine, tușierul partidei care a dictat repetarea penalty-ul apărat de Moldovan al nostru a fost același Ferencz Tunyogi din meciul cu găzarii, am jucat tot " în 10 ", iar Rapidulețul a reușit o nouă frumoasă Poveste de Viață.
O reușit un nou spectacol electrizant, plin de emoție, pasiune și magie.
Gazetele scriu că am jucat în inferioritate, însă fiecare adversar venit la flash-interviu a recunoscut faptul că tocmai Galeria Noastră a creat superioritatea din teren.

Am adormit în această atmosferă sud-americană încât chiar m-am visat în tricoul Rapidului, flămând de astfel de momente unice.
Se făcea că preparam sarmale, așa gospodar cum mă știți, din arădeni, o oală plină am făcut din ei.
Am luat oala și-am pus-o pe aragaz ca să încălzesc sarmalele.
Fix în momentul ăla m-am trezit.
Doamne ce prost sunt! Mai bine le mâncam reci!
Dacă tot m-am trezit așa de dimineață, am decis la merg la slujbă ( la biserica adică, să nu credeți că mă refeream la serviciu ! ) pentru a-I mulțumi pentru tot, dar și pentru a mă confesa slujitorului de cult.
- Părinte am păcate mari.
- Spune fiule, Dzeu e mare și iartă.
- Părinte în timpul războiului am ascuns un evreu în beci.
- Fiule, ăsta nu e păcat, de fapt i-ai salvat viața. Mergi cu Domnul liniștit acasă.
- Da Părinte, dar i-am cerut 20 de dolari pe zi.
- Fiule, asta nu este prea bine. Ai profitat de necazul lui. Dar totuși i-ai salvat viața. Mergi acasă ține post 2 săptămâni și spune rugăciuni.
După 5 minute bat din nou în ușa preotului.
- Părinte, crezi că ar trebui să-i spun că s-a terminat războiul?
Trebuie să învățăm să spunem " nu".
De exemplu:
- Bem un vin diseară?
- NU văd de ce NU.


FzR!!