luni, 24 ianuarie 2022

Marea Unire

 

Niciodată să nu recunoști nimic, nici măcar pe patul de moarte!!
S-ar putea să te faci bine.
Stau în pat, fumez o țigară, mai sorb din cognacul Milcov, așa de ziua Micii Uniri, sunt foarte îngândurat...
Am o amantă, mereu mă gândesc la ea, doar la ea mă gândesc...
Desigur, mi-e frică, ca o dată din greșeală să nu cumva să-mi scape numele ei...
Ieri am cumpărat însă o pisică și i-am pus numele de Andreea...ca să am o scuză dacă, cumva mă scap...
Azi-dimineață Veronica a adus un câine acasă ce are numele de Ionuț...
Stau în pat, îmi aprind o nouă țigară și mă gândesc...
E aproape miezul zilei. Mă hotăresc în sfârșit să cobor din pat.
Aoleuu, ajutor!!
Ceva sigur e în neregulă!!
Soția a început să gătească după o carte de bucate...
Nu mai suport financiar...fiecare rețeta începe cu...luați o cratiță...
Apropos de susținerea financiară...
Săptămâna trecută Angelescu a demisionat din APS Holding și intenționează să se dedice în totalitate Rapidului.
Adică cum?
Gen precum ca în atelierul de reparații auto:
- Și acum, zice maistrul către ucenicul său Miță, să învățăm să ne mirăm la deschiderea capotei...
Să sperăm că istoria nu se va mai repeta în Giulești, la fel cum fotbalul trebuie să aparțină suporterilor și profesioniștilor.
Angelescu: - Bade, s-au făcut mari merele în Giulești?
Miță: - Alea mari, da, alea mici, nu prea...
De astăzi ar trebuie să încetăm să numim lucrurile, faptele, evenimentele drept " mici ".
Să ne unim măcar în acest gând comun.
Pentru că în timp toate acestea pot deveni Mari și căpăta chiar valori istorice.
La Mulți Ani, România!

FzR!!