duminică, 9 ianuarie 2022

Secunda

Noaptea trecută am adormit cu gândul la " transferul iernii ", fredonând în gând toate cântecele galeriei.
Azi-dimineață, în camera plină de fulgii din pernă, am aflat de la antrenorul Cadiz-ului faptul că Florin Andone rămâne la echipă.
- Iubitule, ce părere ai dacă aș pleca cu altul pentru un milion de euro?
- N-am de unde să-ți dau atâția bani!
Noi suntem milionari doar în speranțe și naivități.
Pentru ca anul acesta lucrurile să stea altfel, l-am rugat pe Dumnezeu:
- Doamne !
- Da!
- Ce înseamnă pentru tine un milion de ani?
- O secundă.
- Dar un milion de euro?
- Un cent.
- Doamne, îmi poți da și mie un cent?
- Așteaptă o secundă!
Singura veste bună rămâne golul lui Adiță Bălan din meciul disputat abia astăzi împotriva celor de la Diyarbakirspor ( ouch! iar m-am accidentat ).
Goleadorul nostru cu zece clase peste Florin Andone, nu?
Ah, scuze...am uitat să precizez și faptul că turcii din liga a 3-a ne-au bătut cu 2-1.


FzR!!