duminică, 16 ianuarie 2022

Pe picioarele mele

 
Imediat după întoarcerea " căluților " noștri de pe tărâmul turcesc, Nico " a detonat " bomba iernii: Jakub Vojtus va fi " vinovatul " ce ne va ridica în picioare și ne va smulge admirațiile pe noul Giulești.

Trezit cu această nouă stare de beatitudine, dis-de-dimineață m-am hotărât să merg, pentru prima oară în viața mea, la o moschee locală, ca să înțeleg și eu despre ce este vorba în Islam.
M-am așezat turcește pe jos și imamul a venit la mine, și-a pus mâinile pe mâna mea și a spus:
- Facă-se voia lui Allah și a profetului Mahomed: astăzi vei merge pe picioarele tale!!
I-am spus că nu sunt paralizat și doar că am probleme ușoare cu mijlocul.
El a revenit, și-a pus mâinile pe mine și, cu privirea ațintită în tavan, a repetat din suflet aceeași mantră:
- Facă-se voia lui Allah și a profetului Mahomed: astăzi vei merge pe picioarele tale!!
Din nou, i-am spus că nu am nicio problemă.
După ce s-au terminat rugăciunile, am ieșit afară și...să mă ia dracu...:
MAȘINA MEA DISPĂRUSE!!!


FzR!!!