sâmbătă, 15 ianuarie 2022

Îmi place!!

 

Azi-dimineață m-a surprins nevastă-mea scriind, dar nu pe blog.
- Ce faci, mă nenorocitule?
- Scriu o scrisoare.
- Cui?!?
- Mie.
- Și ce ai scris în ea?
- Nu știu! Mâine o primesc.
Sunt nebun.
La fel precum Rapidulețul care ieri, în ultimul meci de pregătire din Antalya, i-a învins pe cei de la Rakow Czestochowa. 
Ați citit bine!!
Chiar pe vicecampioana Poloniei.
Golurile noastre au fost înscrise de CR7 Toni Sefer.

Salernitana și alea încă 3 din Serie A trebuie să bage mâna mai adânc pentru mult-trâmbițatul transfer.
Binențeles că astăzi iară nu am chef de nimica.
Stau și mă întreb...noi, ăștia leneșii...mergem în Rai?
Sau vine cineva să ne ia?!
Stau și revăd pentru a 100-a oară interviul lui Miță după victoria împotriva polonezilor.
Rapidulețul s-a re-transformat în Făt-Frumos.
Mă uit și eu în oglindă.
Mă văd tânăr, frumos, cu o ținută sportivă de invidiat, parcă am 20 de ani.
Îmi mai torn un pahar de palincă, pentru că îmi place.
Ce văd!


FzR!!