sâmbătă, 1 ianuarie 2022

Destinația

 

Celor care veți continua să consumați băuturi alcolice zilele acestea vreau să vă dau un sfat și să vă împărtășesc o experiență proprie recentă.
Aseară am petrecut revelionul la restaurant împreună cu prietenul meu imaginar și când mi-am dat seama că băusem prea mult, am hotărât să fac ce n-am mai făcut niciodată.
Am lăsat mașina la restaurant și am luat autobuzul spre casă...unde spre surprinderea mea am ajuns întreg și nevătămat.
Dar și mai mare mi-a fost surprinderea când mi-am dat seama că eu n-am mai condus niciodată un autobuz.
Nu-mi mai amintesc de unde l-am luat, deocamdată e parcat la mine, în fața scării blocului...
Astăzi, la începutul unui Nou An, am prins evident curaj.
Am escaladat deci autobuzul, ajuns în stradă, am urcat în tramvai ( ca pasager, de astă dată! ) și apoi coborât decis pentru a-mi ocupa un loc într-un restaurant din apropierea Gării de Nord.
La noapte intenționez să mă întorc cu trenul.
Unul Rapid, să nu mă mai feștelească dna Veronica.
Noi rapidiștii avem deci toate motivele să fim fericiți în 2022.
Orice ni s-ar întâmpla, sigur vom nimeri destinația.
Iar destinația ne este Arena din Giulești.
La Mulți Ani de Poveste!!


FzR!!