duminică, 21 ianuarie 2024

Cred

Când să-mi fie și mie lumea mai dragă, aseară după reeditarea sărbătoririi victoriei Rapidului, aud: "iar mănânci??"
Am avut noroc. Că doar am băut.
- Hai că nu am fost așa de beat!!
- Ce, mă?? Ai spart ușa, ai urlat "AVEȚI VATĂ PE BĂȚ?" și mi-ai mâncat bețișoarele de urechi.
Azi-dimineață, deși mahmur, m-am decis să o împac, să deretic zic prin casă și chiar am dat o fugă până la piață. 
Să cumpăr niște pere mai mici.
Să-i gătesc soției o ciorbă de perișoare. 
Nu am reușit, pentru că în piață nu aveau decât pere mari.
De nervi pentru că nici măcar nu am ajutat la curățenie, i-a spus vecinului că am făcut karate și că pot bate pe oricine.
Acum aud că vecinul vrea să se bată cu mine.
M-am decis pe loc.
Nu mai ies din casă, că oricum sâmbăta viitoare învingem în deplasare cățelușii.
Așa cred eu.


FzR!!