duminică, 14 ianuarie 2024

Niciodată

- Mi-am înșelat soția, părinte, dezleagă-mă!
- Trebuie să înconjori biserica de câte ori ai înșelat-o!
- Pe jos??
Ieri băieții noștri au revenit în țară. Deși nu meritau, înțeleg că au făcut-o cu un charter.
În aeroport, Signore al nostru, le-a spus băieților:
- Am nevoie de trei voluntari să mergă cu mașina până la baza de pregătire, pentru o nouă ședință tehnică. Cine se oferă voluntar să ridice mâna dreapta...
Remarcații au fost bine-înțeles Săpunaru, Bădescu și Krasniqi.
- Mulțumesc, apreciez. Restu' echipei să vină pe jos!!
Poate așa se vor învăța minte, după rezultatele astea slabe obținute în sejurul de iarnă.
La baza sportivă, din acvariul său din birou, Cristiano nu a mai rezistat și și-a scos peștișorul de aur...
- Dacă-mi dai drumul, am să-ți îndeplinesc o dorință!
- Îmi doresc neapărat o clasare pe locul 3...
- Anul viitor cu Rapid sau așa în general până la sfârșitul carierei?
- Tu vrei în untură sau în ulei??
Astăzi voi merge iar la fete. Să le susțin în aventura împotriva celor de la Metz.
Rămâne de văzut pe care dintre ele le voi înșela.
Un lucru rămâne cert: echipa favorită NICIODATĂ.


FzR!!!