sâmbătă, 27 ianuarie 2024

End of an Era

”Voi părăsi clubul la finalul sezonului. Înțeleg că este un șoc pentru oameni în acest moment, mai ales că o auziți pentru prima dată, dar pot explica sau voi încerca. Iubesc absolut totul despre acest club, iubesc totul despre oraș, iubesc totul despre suporterii noștri, iubesc echipa, iubesc personalul. Iubesc totul. Dar faptul că tot iau această decizie vă arată că sunt convins că este cea pe care trebuie să o iau.

Nu mai am energie. Știam de mai mult timp că trebuie să o anunț. Simt că sunt, cum să spun, în criză de energie. Nu am nicio problemă acum, evident, știam deja de mai mult timp că va trebui să o anunț la un moment dat, dar acum sunt absolut bine. Știu că nu pot face treaba din nou și din nou, și din nou, și din nou.

După anii pe care i-am avut împreună și după tot timpul petrecut împreună și după toate lucrurile prin care am trecut împreună, a crescut respectul, a crescut dragostea îți (n.r. lui Liverpool) datorez adevărul,și acesta este adevărul. Am spus clubului deja în noiembrie. Când am stat împreună, vorbind despre potențiale transferuri, următoarea perioadă de vară și putem merge oriunde, a venit gândul: 'Nu sunt sigur că mai sunt aici atunci' și am fost surprins de asta. Evident că încep să mă gândesc la asta.”, a spus Jurgen Klopp, pentru site-ul clubului Liverpool.

Pe site-ul meu cel mai probabil aș fi făcut același anunț. 

Însă cu bold. Și m-aș fi semnat Jurgen Dopp.

De fericire.

Pentru lucrurile mărunte întotdeauna va exista o "end of an era", pentru cea de suflet niciodată

Ci doar plus Infinit.

În seara aceasta urmează să scriem o nouă pagină unică.

FzR!!