miercuri, 31 ianuarie 2024

Triumful

Nu-ți enerva niciodată soția!!
Doar ea știe ce-ți spune în oală...
În ultimele zile am devenit parcă mai înțelept, mai plin de energie.
Mă simt deci precum o mașină electrică, iară atunci când mă lovește fulgerul să știți că de fapt doar îmi fac plinul.
Pentru meciul de sâmbătă deja m-am decis. Voi alege întotdeauna Iubirea în defavoarea profesiei.
De altfel, eu chiar suspectez faptul că imediat după ce mi-am luat diploma de inginer ăștia dinadis au desfințat fabricile și această ramură a industriei.
Ca nu care cumva să se întâmple o nenorocire. 
În cazul în care aș fi profestat.
Sâmbătă jucăm deci cu Oțelul și marea nenorocire ar fi dacă cele trei puncte nu ar rămâne în Giulești.
Ales în echipa etapei Bora Burmaz al nostru deja a fost abordat pe o rețea de socializare de liderul ultra de la Sidexplozia:
- Îți miros picioarele?
- Dacă insiști....
Sâmbătă, indiferent de rezultat, va triumfa Iubirea.


FzR!!