duminică, 28 ianuarie 2024

Paharul

Aseară, pentru că aveam pe stoc, m-am dus să mai desfac o șampanie alături de prietenii, de familia mea, adicălea alături de cei nedoriți și nerespectați.
Și astfel într-o lume paralelă, derby-ul de pe Național Arena s-a mutat în Giulești.
Trecând peste faptul că Rapidulețul a prestat cel mai slab joc al său, semn că și atunci când nu performăm merităm pe podium, nu pot să nu recunosc că Burmaz ăsta al nostru ne-a dus la extaz, iar pe potăi le-a călcat pe grumaz.
Nu sunt eu vreun poet și nici vreun înțelept însă am știut întotdeauna că niciodată nu trebuie să-mi fie atât de sete încât să fiu nevoit să beau din orice pahar ce-mi este întins.
De asta am și pe stoc.
De aseară chiar mi-am turnat în pahar speranță și încredere.
Și m-am convins că "singuri împotriva tuturor" înseamnă de fapt bucuria de a petrece alături de cei care merită, sunt devotați și iubesc necondiționat.
Pentru noi toți aseară a fost din nou revelionul.


FzR!!