miercuri, 3 ianuarie 2024

Încredere

 

Cu ochii cârpiți de somn, în dimineața aceasta, m-am repezit la fotografia de grup a căpriorilor. Să verific dacă nu cumva s-a alăturat între timp și Ionuț Radu.

Mi-am amintit totuși că suntem în ianuarie, cea mai urâtă lună din an: ești pe plus dacă te sui pe cântar și pe minus dacă te uiți în buzunar. 

Mă refer la mine, nu la dnul Sucu. De exemplu zilele acestea sunt în concediu. În loc să petrec pe vreo insula exotică stau ghemuit în pat și mă gândesc îngrozit: de sărbători am primit pijamale, șosete și o pereche de chiloți. Ăștia sigur vor să mă interneze!!

Îmi revin repede. Anul acesta trebuie să însemne în primul rând despre încredere.

În dimineața aceasta s-au reunit băieții. 

Parol că l-am zărit și pe Rrahmani!!

Mâine urmează să plecăm (păi nu v-am spus că sunt în concediu??) în cantonamentul din Turcia, iar de Bobotează îi vom înfruntă în primul amical pe cei de la Sakaryaspor (locul 3 în liga secundă a Turciei).

Aștept deci cu încredere prima confruntare a Rapidulețului.


FzR!!