marți, 2 ianuarie 2024

Speranțe

Nu știu câtă încredere să am într-un nou an care începe cu o zi de luni...
De altfel, eu după miezul nopții am mai așteptat aproape încă două zile pentru ca VAR să-mi confirme noul an 2024.
Personal și în acest an mă voi călăuzi de propriu-mi mesaj motivațional: dacă bei poți!!
În plus, pentru că la horoscop Neti mi-a spus că în sfârșit voi întoarce banii cu lopata, în dimineața aceasta am dat fuga la Dedeman să-mi cumpăr o lopată.
Era închis.
După ultimele zvonuri și despre transferul lui Ionuț Radu, sper din tot sufletul că dnul Sucu să nu ajungă să-și treacă datoriile astea "pe caiet"...
Chiar nu mai știu ce să cred.
Și nici nu mai știu ce să mănânc. Toată mâncarea e de anul trecut.
O să beau ceva, pentru că băutura cu cât e mai veche, cu atât este mai bună...
O să beau și o să-mi croșetez niște speranțe.
La fel ca-n fiecare an, nu?


FzR!!