sâmbătă, 3 februarie 2024

Abonamentul

- Alo, nevastă! Spune-mi te rog, ce-ai băgat în mâncare.
- E secretul bucătarului, nu-ți spun!!
- Hai măi, că sunt la terapie intensivă, ei mă întreabă!
De fapt acum două nopți era să ajung la terapie intensivă datorită băuturii.
- Dacă știai că bea, de ce te-ai măritat cu el?!??
- N-am știut că bea, până l-am văzut abia în dimineața asta treaz....
Azi-dimineață chiar m-am decis să fiu soțul model.
Mi-am făcut destoinic lista de cumpărături, luat sacoșele și sacul cu pet-uri reciclabile.
Nu vreau să par că exagerez, însă din coșul de cumpărături mi-a dispărut punga cu cartofi, iar la casă am constatat că și sacoșele au avut aceeași soartă, pentru că sigur vă mai amintiți că le aveam cu mine.
Nici cu pet-urile alea nu am avut sorți de izbândă. 
Nici măcar unul nu a fost acceptat de mașinărie. Cel mai probabil dna binevoitoare s-a asigurat să primesc doar refuzuri.
- Lăsați pet-urile aici?
- Păi, da! Că doar nu mă întorc cu ele acasă.
- Plasa o mai vreți?
- Nu că am mai luat...
Sper doar ca măcar în seara asta să nu luăm plasă și de la oțelari.
Pentru că noi rapidiștii ne-am făcut abonament în speranța unor vremuri mai bune.
Aaaa, era să uit! Azi-noapte, luptându-mă cu plapuma și gândurile cele multe, m-am trezit că-l strig și pe îngerul meu păzitor:
- Bă, vino mă acasă că nu-ți fac nimic!


FzR!!!