duminică, 18 februarie 2024

Pușculița

Toată noaptea m-am frământat cu cine va semna Mbappe ăsta...
Nu am pus geană pe geană. 
La stângul zic, căci cu dreptul am tot visat un unsprezece și mai imbatabil.
Dimineață mi-am scos de sub pat pușculița să văd dacă-l pot ajuta și eu pe dnul Dan cu economiile mele.
Nu știu de ce vă tot plângeți de facturile la gaz. 
Eu plătesc exact ca anul trecut și nici nu am dat drumul la centrală...
Am numărat bănuții de două-trei ori.
E clar însă că pentru transferul lui Kylian ar trebui să-mi iau cel puțin două joburi.
Asta mi se pare deocamdată cel mai complicat, mai ales acum când tocmai am descoperit că ziua de muncă trece mult mai ușor dacă nu te duci...
Am pitit pușculița și apoi pe mine sub plapumă.
Cum ar fi dacă totuși Mbappe ăsta ar semna cu Rapidulețul?
Chiar!
Cum ar fi??
O nenorocire căci i-ar scoate din echipa ori pe Rrahmani ori pe Bora Burmaz.


FzR!!