vineri, 16 februarie 2024

Bicicleta

- Cornele, uită-te pe geam, e un cal pe strada noastră!!
- Nu e cal femeie, e un măgar!
- Pe geam, omule, nu în oglindă!!
Mare noroc că a plecat apoi la serviciu, altfel iarăși se isca vreun iureș.
Eu am rămas acasă să mă pregătesc pentru meciul din seara aceasta.
Când ne vom revedea cu UEFAntasticii Dani Coman, Măldă și Perjinho.
Nu știu de ce, dar mă încearcă sentimentul că băieții ăștia nu vor veni în Giulești ca să ne facă cine știe ce declarație de iubire, chiar dacă înca suntem in preajma lui Valentine's Day.
La ultima ședință de la sediul clubului...:
- Măi Nico, noi i-am certat inutil pe băieți că nu au știut să ne spună unde e Kosovo. Dar noi știm?
- Nu știm exact, dar avem în echipă câțiva de acolo care vin la antrenament cu bicicletele. Nu poate fi așa departe...
Kosovarii noștri deci, dacă reușesc în seara aceasta ceva biciclete sau triciclete în fața panzerelor din Hermannstadt, ne pot apropia de prima poziție a clasamentului.
Pentru cei obisnuți cu înălțimile clasamentului poate însemna o amenințare, pentru noi deja o reușită față de un drum lung și greu, ce deja l-am parcurs.


FzR!!