joi, 8 februarie 2024

Banii

Nu că aș vrea să credeți că mă laud, dar până la meciul de sâmbătă, frigiderul meu cred că va face cel puțin 400 de vizualizări.
Acum nici nu știu dacă mă laud pe mine sau de fapt laud frigiderul, căci eu de fapt am avut mereu cel mai puțin de câștigat...
Glumesc, ieri-noapte de exemplu, grijuliu însă nu trezesc pe careva, am mâncat 6 conserve: una de pește și 5 de bere.
Grijuliu și filantrop inclusiv Signore al nostru....
De la începutul săptămânii a mers în fiecare zi în Gara de Nord. 
Apăsat de gânduri ca de fiecare dată, la ieșirea de la coloane, lăsa unei măicuțe care vindea pătrunjel, câte o bancnotă de 5 lei...
Fără să ia legătura, fără nicio legătură deci.
În dimineața aceasta, repetând ritualul, măicuța i-a întrerupt gestul și i-a spus:
- Să știți că s-a scumpit! De azi legătura este 7 lei...
Amu' zău că nu-i bai de ăștia doi lei în plus, important este ca noi sâmbătă să nu fim de 2 bani la Cluj.
Căci Signore al nostru zice-se că vrea toate cele trei puncte.


FzR!!