sâmbătă, 17 februarie 2024

Playlistul

În după-amiaza aceasta am descoperit faptul că dacă dorm până la prânz pot economisi banii de micul dejun.
De fapt am dormit până la prânz pentru că refuzam să mă trezesc din acest vis frumos.
Kosovarii noștri au jucat exemplar, iar echipa a fost exactă și extrem de pragmatică fără a lăsa nicio șansă vizitatorilor.
Acum zău chiar mă abțin să exagerez cu laudele, pentru că știu faptul că dacă cineva ar pierde un milion de euro legați cu un elastic, noi rapidiștii cu siguranță am fi cei care am găsi doar elasticul...
Nu exagerez însă nici nu vreau să nu remarc faptul că Signore al nostru ne-a adăugat în playlist cea de-a cincea victorie consecutivă.
Sâmbătă ne deplasăm la Iashington, iar dacă reușim să "dăm de șase" chiar vom lua o opțiune serioasă în lupta pentru titlu.
Închid ochii la loc, strâng perna în brațe, zâmbesc.
Chiar nu vreau să mă trezesc din acest vis frumos.
Chiar îmi doresc să dau pe "repeat" acest playlist.


FzR!