duminică, 13 mai 2018

"Un titlu care nu a contat..."

" În seara asta trebuia să celebrăm eventul, dar titlul ne-a fost furat. 
În cele din urmă am câștigat Cupa și sunt cel mai fericit om din lume acum. 
Nu doar că am câștigat, dar am predat o lecție de fotbal ", a spus Răzvan Lucescu, la conferința de presă de la sfârșitul meciului dintre PAOK și AEK Atena, câștigat cu 2-0 de formația din Salonic în finala Cupei Greciei.
" Cupa e produsul muncii foarte bune pe care am făcut-o aici. Azi am întâlnit o echipă foarte agresivă în apărare, dar ne-am creat multe ocazii, am jucat un fotbal bun și am câștigat trofeul pe bună dreptate. ", a mai spus antrenorul român de la PAOK.

Campioana Greciei este AEK Atena, care a profitat de sancțiunile primite de PAOK, care fără depunctări ar fi terminat pe primul loc în Super Ligă.
Formaţia lui Razvan a pierdut la masa verde confruntarea cu AEK din luna martie, după incidentele care au urmat golului marcat de Fernando Varela. 
Reuşita din prelungiri, a fost inițial anulată de către arbitri, lucru care a stârnit furia fanilor şi a patronului Ivan Savvidis, care a intrat pe teren cu un pistol la centură, pentru a contesta decizia. 
La vestiare, arbitrul a hotărât să valideze golul, dar jucătorii de la AEK nu au vrut să mai iasă pe teren, invocând lipsa de securitate.
În final, în urma verdictelor date de comisiile din Grecia, PAOK a pierdut meciul 0-3 la masa verde, a fost penalizată cu alte 3 puncte în acest sezon (plus alte două la startul stagiunii următoare) și a fost sancționată cu disputarea fără suporteri a 3 meciuri de pe teren propriu. 
Patronul lui PAOK a fost interzis pe stadioanele din Grecia timp de 3 ani.
sursa:digisport.ro
Scenariu cunoscut?
Poate curand si in Grecia va conta doar criteriul sportiv. Iar huliganii vor plati scump.
Cel putin pentru rabdarea si iubirea dovedita de suporterii adevarati.
Care au asteptat timp de 32 de ani.
"Un titlu care nu a contat..."

FzR!!