luni, 21 septembrie 2020

Cadoul

 

La cinema:
- Două bilete, va rog.
- Pentru Hobbit?
- Păi, și pentru ea, normal, că de-aia am cerut două!

Stiti ce este femeia?
" - Este singurul cadou care te alege. " ( Nichita Stanescu )

Si apropos de cadouri...
" Eu iubesc Rapidul. 
Eu chiar am fost, la un moment dat, aproape să semnez cu Rapidul. În era domnului Copos. 
Și chiar apreciez această echipă. 
Doar că în momentul de față sunt antrenor la Turris și îmi doresc enorm de mult să bat Rapidul cu fiecare ocazie. 
Le doresc, dacă sunt buni, să promoveze la Liga 1. Liga 1 are nevoie de Rapid. 
Dar să o facă pe teren, prin joc, așa cum au făcut-o, poate, și în primele etape. 
E o competiție. 
Iubesc Rapidului și să le zic alor mei ce să facă? 
Să se lase jos că vine Rapidul și trebuie să câștige? 
Niciodată, și nu o să facem asta cu nimeni”a spus Lincar, antrenorul celor de la Turris, cei care sâmbătă au așteptat minutul 93 ca să ne egaleze.

Îi răspundem grăbiți lui Erik Lincar că tocmai iubirea lui nu ne trebuie.
Și nici nu am așteptat niciodată cadouri. 
Pentru că o știe cel mai bine: în cei 5 ani cât a jucat pentru 5teaua, Rapidul a ieșit Campioana României în două rânduri.
Abia acum îi înțelegem iubirea.....

FzR!!