marți, 15 septembrie 2020

Vești bune

 

Poate în cel mai ciudat mod de la apariția omenirii, ieri au început școlile.
Emoțiile au fost sugrumate de filtrele organizate la intrarea în instituțiile de învățământ.
Lumea a devenit altfel.
Poveștile noastre vor părea cât mai curând închipuiri și invenții pentru această generație de sacrificiu.
În toiul nopții am prins și țânțarul care m-a mușcat, dar nu am putut să-l omor.
Era doar sânge din sângele meu.

Astăzi în jurul prânzului vor începe în cartierul meu festivitățile de deschidere a Magistralei 5 de Metrou.
Cu modestie, după această victorie, am preferat totuși să mă duc la serviciu.
Cu lacrimi în ochi, însă.
Mi-a remarcat ochii înroșiți până și șeful...
- Ai băut toată noaptea?
- Nu. Refuzam să vin astăzi la serviciu. Și am plâns tot drumul până am ajuns la birou.

Rapidul se mută din Regie.
O veste bună, prin care sperăm să rezolvăm problema gazonului care ne-a jucat atâtea feste sezonul competițional trecut.
Sâmbătă trebuie neapărat să ne trecem în palmares prima victorie împotriva celor de la Turris.
Altfel intrăm în scenariul "maro".

Și ce?

FzR!!