vineri, 25 septembrie 2020

Naiv

 

Iubita mea nu folosește borș.

La sfârșit aruncă doar o privire și ciorba s-a acrit.

- Iubire, ia îmbracă-te în pirat și atacă și tu vasele alea din chiuvetă.

Le spăl, nu am de ales.

Pentru că de obicei sunt cel ales.

Ca independent.

Însă până la scandalul pe care trebuie să-l suport duminică seară, mă pregătesc pentru meciul de mâine.
Și eu și staff-ul Rapidului care a mai făcut astăzi încă două transferuri.

Primul este cel al lui Anestis Nastos, un fundaș central grec în vârstă de 31 de ani.
Anestis a evoluat doar în Grecia, la Illisiakos, Egaleo, Niki Volos, Ethnikos Asteras, Kerkyra, Fokikos, Paniliakos, Panegialios, Olympiakos Volos și Heraklion.
În ultimele două sezoane, Nastos a fost om de bază pentru Heraklion, în prima ligă elenă.
„ Mă bucur să ajung la Rapid, este un club cu tradiție, cunoscut în Europa. Vreau să facem suporterii fericiți și să le oferim bucuria promovării”, a spus Nastos pentru fcrapid.ro.

Fundașul grec a semnat un contract valabil pe un sezon, cu posibilitatea prelungirii pe încă un sezon.
Cel de al doilea este al lui Adrian Bălan.
Noul nostru atacant a jucat în sezonul trecut pentru Hermannstadt, după ce a mai trecut pe la Politehnica Iași, FC Voluntari, Sportul Snagov și Dinamo București.

„ Este o onoare pentru mine să semnez cu un club precum Rapid, sunt bucuros să pot juca pentru un asemenea club și îmi doresc să ajut clubul să ajungă acolo unde îi este locul, în prima ligă din România”, a spus Adi Bălan.

Nu știu de ce, însă cred în aceste două transferuri. 

Pentru că acestea acoperă două posturi unde ne dovedim încă deficitari.

Și poate și din naivitate.

Pentru că naivitatea face parte din farmecul nostru.

Și din speranța că de mâine va fi cel puțin un pic mai bine.

Baftă, băieți!


FzR!!