marți, 22 septembrie 2020

Semințele

 
" Într-un magazin, la o masă, văd un Înger minunat și îl întreb:
- Ce vinzi aici?
- Toate darurile lui Dumnezeu!, îmi răspunde.
- Costă mult?
- Nimic! Totul e gratis!
Mă uit în jur cu curiozitate: sticle de încredere, pachete de speranță, ambalaje cu fericire. Îmi fac curaj și cer:
- Dă-mi te rog, multă iubire, toată iertarea, o sticlă de încredere, destulă fericire și...salvare pentru prietenii mei!
Îngerul îmi pregătește un pachețel cât să îmi încapă în mână:
- Doar atât?, întreb.
Iar El zâmbind, răspunde:
- Prietene, magazinul lui Dumnezeu nu vinde fructe...vinde semințe! Toți primim semințe...Unii dintre noi le semănăm și le dezvoltăm, alții uită de ele sau nu le acordă îngrijirea necesară...
Ține doar de noi să fim "grădinarii" propriei vieți! "

Noi rapidiștii am primit deja toate aceste daruri.
Sau aproape pe toate.
Ne mai trebuiesc acum prieteni talentați în teren care să ne umple grădina de Fericire.

Sâmbătă jucăm la Comuna Recea. 
În cel mai îndepărtat punct fotbalistic al ligii a 2-a.
Cu o Poveste la fel de frumoasă: despre încredere, speranță, iubire și prieteni buni în teren.

FzR!!