vineri, 7 mai 2021

Broasca

 

Ieri am fost la un concert cu bere gratis, coma, taxi și spitalul de urgență.
Fix în ordinea asta.
În închipuirea mea, evident.
Azi-dimineață, mahmur conform tradiției, m-am convins cât de dăunător este să fumezi.
M-am dus să fumez la bucătărie unde soția mea pregătea micul-dejun.
M-a pus să spăl vasele.
O tragedie!
Au început discuțiile:
- Vezi broasca asta ( chiar ce o căuta în bucătărie!) dacă o mănânci spăl vasele.
Dna Veronica se gândește ( RAPID, normal!) că i-ar prinde bine să scape de spălat vasele și se apucă cu scârbă să mănânce broasca.
După ce a mâncat jumătate nu mai poate și-mi spune:
- Dacă mănânci tu jumătatea asta nu-ți mai cer să speli vasele.
Nu am stat mult pe gânduri și am terminat de mâncat broasca.
M-am uitat apoi în chiuvetă. Nici urmă de vase.
- Auzi femeie, de ce am mâncat noi broasca asta??!
Sper să nu fi fost tocmai broscuța fermecată din povești.
Care ieri a reușit să ne îndeplinească dorința, iar CS Rapid a câștigat al treilea titlu național consecutiv la polo feminin.

Sper să nu fi fost acea broscuță, pentru că astăzi de la orele 21 jucăm împotriva celor de la Călărași.
O partidă extrem de importantă în drumul nostru către Liga 1.
Baftă, băieți!

FzR!!