duminică, 2 mai 2021

Suferim, Iubim, Trăim...

 
”A fost un meci foarte greu, așa cum am preconizat. 
Mi s-a părut Csikszereda o echipă foarte bună. 
A fost și un teren foarte bun. 
Suntem fericiți că am câștigăm, suntem fericiți că le-am adus bucurie suporterilor noștri și pot să bea un pahar de vin liniștiți și le-am adus lumina în suflet.
Cred că am stat foarte bine în teren și am dat dovadă, în repriza a doua mai ales, de maturitate. 
Aici suntem un grup extraordinar. 
Suferim, ne iubim, ca fotbaliști, bineînțeles, nu interpretați greșit, și dăm totul, unul pentru celălalt, tot ceea ce înseamnă în vestiar.
Le-am spus că avem 1-0, suntem în avantaj și că trebuie să dăm al doilea gol ca să avem liniște, pentru că eu, de când am luat echipa, am spus că am încredere în această echipă și în acești băieți minunați, cărora le transmis și pe această cale, ca și suporterilor și întregilor lor familii, sărbători fericite.
Nu cred că a fost un meci ușor și nu cred că va fi vreun meci ușor. 
Toate sunt duse la extrem, toate sunt foarte foarte grele. 
Am spus-o, poate mă repet a nu știu câta oară, poate zic unii că spun vorbe mari… 
Nu, sunt niște echipe foarte echilibrate. 
Și spun din nou. 
Dacă luăm șase echipe din play-out, pot juca oricând de la egal la egal cu cele din play-off”, a declarat Miță Iosif pentru Rapid TV la capătul unei partide parcă fără de sfârșit...
Tot el s-a grăbit să adauge:

Cine ține cu Rapid, s-aibă Paște fericit! Vă iubesc!

FzR!!