sâmbătă, 29 mai 2021

Coșmarul

Luni, spre dimineață, am avut un vis...
Se făcea că ofițerul ne aștepta să ne întoarcem din permisie.
Apare unul dintre noi, binențeles întârziat, așa că gradatul îl ia la rost:
- Soldat, dă-mi un motiv bun!
- Să vedeți domn căpitan, am pierdut trenul, am sărit într-un taxi, taxiul s-a stricat, am văzut o fermă, am cerut un cal, calul a crăpat în goana sa, l-am lăsat, am alergat zece kilometri și iată-mă, să trăiți!
Căpitanul, zâmbind în sinea lui:
- Bine soldat. Treci în cazarmă!
Ceilalți 9 după el, exact aceeași poveste.
Într-un final, apare și ultimul, al 11-lea deci, și-ncepe:
- Să vedeți, am pierdut trenul, am sărit într-un taxi...
Căpitanul Iosif:
- Daaaa, și taxiul s-a stricat!
- Nu, nu s-a stricat, dar erau altele stricate-n drum, și-o grămadă de cai morți, ne-a luat două ore ca să-i ocolim!
Rapidulețului i-a luat o săptămâna să nu reușească niciun transfer.
Ieri, Ștefan Ashkovski, mijlocașul Botoșaniului, a refuzat oferta lui Nico.
Ceilalți vehiculati și așteptați să se înroleze în 11-le cu care să reușim supraviețuirea în prima liga sunt: Săpunaru, Papp, frații Herea, Ioniță ducele de Giulești și Marius Constantin.
A semnat însă Goge și Messi Draghiceanu.
Da, e adevărat, Messi a semnat rezilierea. 
Conform anunțatului program, băieții nostru se vor reuni pe 14 iunie.
E sâmbătă. Ce coșmar am avut.
Se făcea că este luni...

FzR!!