luni, 23 ianuarie 2017

Dinastia Iubirii. Din tata-n fiu..

Cesare Maldini e o legendă a fotbalului italian și mondial.
Un om cheie pentru AC Milan și pentru Squadra Azzura și un exemplu pentru alți fotbaliști care au visat să-i calce pe urme.
Unul dintre cei care au început fotbalul cu Cesare ca exemplu de urmat a fost chiar fiul său, Paolo.
O carieră dedicată formației rossonere și un vis îndeplinit. Dar să-l lăsăm pe Paolo să povestească despre momentul în care s-a simțit cu adevărat fotbalist. 
"Am crescut cu mitul tatălui meu, Cesare.
În ziua în care am debutat la prima echipă, mi-a zis:
«Bravo, fiule, azi ai făcut un prim pas.
Îți doresc să câștigi mai multe trofee decât am câștigat eu și să ridici, la fel cum am făcut-o eu, măcar o dată în viață, trofeul Ligii Campionilor din postura de căpitan, pentru că e o senzație minunată!»". 

Cel mai important mesaj

A fost un discurs motivator pentru tânărul Paolo, dar și un drum dificil de urmat, pentru că nu e ușor să crești în umbra unei legende. 
"Din acea zi am încercat să fiu din ce în ce mai bun pentru a deveni căpitanul Milanului.
Când am ridicat trofeul Ligii Campionilor cu banderola pe braț, la Manchester, în sezonul 2002-2003, contra lui Juventus, m-am gândit imediat la tata.
Am luat telefonul și am văzut că erau multe mesaje.
Printre toate acele mesaje, primul era de la el.
L-am deschis și am citit uimit:
«Paolo, sunt mândru de tine! Tata».
Nu-mi făcuse niciodată un compliment.
Așa era el.
În momentul ăla m-am gândit: dacă tata a pierdut două minute din viața ca să-mi scrie asta, înseamnă că am făcut cu adevărat ceva important.
Toată echipa sărbătorea, dar în acel moment mie mi se derula prin față toată cariera.
Mi-am lăsat colegii, am rămas așezat câteva minute pentru a reciti de multe ori acel mesaj.
Îndeplinisem visul tatălui meu, ridicasem trofeul din postura de căpitan ca și el.
Tata a fost mereu exemplul pe care l-am urmat.
A fost legenda mea și va fi pentru totdeauna.
Dacă am devenit cine sunt azi e doar meritul lui".
 
412 meciuri a jucat Cesare Maldini la AC Milan, marcând 3 goluri

902 meciuri a jucat Paolo Maldini la AC Milan, marcând 33 de goluri
 
Paolo a fost, la început, contestat de părinții copiilor de la juniorii Milanului.
Mulți susțineau că e băgat în față pentru că e fiul marelui Cesare.
În momentul în care micul Paolo a demonstrat că merită să fie la Milan, Cesare a declarat mândru:
"În sfârșit, oamenii au înțeles. Nu se mai vorbește despre Paolo, fiul lui Cesare. Acum se vorbește despre Cesare, tatăl lui Paolo" - Cesare Maldini, după ce fiul său s-a impus în echipa Milanului
Paolo Maldini s-a retras în în 2009, la 41 de ani, după o carieră în roșu și negru.
Numele Maldini este dus mai departe de cei doi fii ai lui Paolo, Christian (fundaș stânga, 19 ani, foto) și Daniel (atacant, 14 ani).
 
Ambii joacă la echipe din cadrul clubului AC Milan.
                                     
Articol de — Cristina Negrilă, sursa gsp.ro
 
La aproximativ 1700 km de San Siro, pe Giulesti dragostea se transmite tot din tata-n fiu.
Strangand mai mult de 3 generatii de iubire, Rapidul este de aproape 94 de ani definitia acestui minunat sentiment inaltator.
La fel ca povestea rossoneri-lor din Dinastia Maldinilor, Giulestiul a cunoscut in 2016 debutul celor 2 fii ai sai: AFC si Miscarea CFR.
Tricoul cu numărul 3 a fost retras de la prima echipă a lui Milan, după retragerea lui Paolo Maldini.
Se spune ca va fi reintrodus doar dacă vreunul dintre cei doi fii ai săi, Christian sau Daniel va face pasul la prima echipă a "diavolilor".
Putin peste 1700 km, numele RAPID a fost asezat cu grija in sufletele noastre, imediat ce Curtea de Apel Bucuresti a declarat falimentul societatii SC Fotbal Club Rapid SA Bucuresti.
Numele RAPID va fi in curand si cu siguranta purtat doar de acea echipa care va stii sa trezeasca in sufletele noastre emotia primei iubiri.
Niciodata uitata.
Si nu va exista de atunci niciodata bucurie mai mare decat aceea de a ne striga si canta pe nume Unica Iubire: RAPID.
 
FzR!!