sâmbătă, 7 iulie 2018

Flash News. De Mondiale.

Oscar Tabarez, selecţionerul Uruguay-ului care a venit la Campionatul Mondial 2018 în cârje, a avut un discurs emoţionant după înfrângerea din partida cu Franţa şi eliminarea de la turneul final
Trupa de la Montevideo a pierdut cu 2-0 duelul cu vice-campioana europeană şi a fost eliminată.
Trebuia să jucăm mai bine. 
Asta ne-a lipsit, asta îi lipsește oricărei echipe care pierde. 
Cred că am jucat la început destul de bine, însă am primit acel gol și de acolo s-a rupt totul. 
Nu am putut găsi soluții nici prin schimbările făcute, s-a făcut risipă de efort, s-a dat totul, dar nu am reușit mai mult. 
Franța a controlat situația foarte bine, a fost mult mai bună. 
Chiar dacă am învins campioana europeană, Portugalia, asta nu înseamnă că suntem mai buni decât toate echipele europene și asta s-a văzut azi.”, a explicat Tabarez la finalul jocului. 

Eroul naţionalei din Uruguay şi-a încheiat contractul, dar ar putea continua şi în viitor.

“Azi mi s-a terminat contractul, dar nu vreau să discut prea mult pe tema asta, pentru că nu depinde de mine. 
Nu antrenorii decid dacă vin sau pleacă. Așa s-a întâmplat și după Mondialul din Brazilia. Lumea are visuri multe legate de națională. 
E o țară care trăiește pentru fotbal. 
Sper să aibă noi visuri, pentru că nu s-a terminat nimic. Visați în continuare! 
La patru ani mai vine un Mondial. Nici o activitate umană pe timp de pace nu aduce împreună atâția oameni ca un Mondial. 
Trebuie să ne uităm la cei de acasă și să vedem cine suntem și de ce participăm. 
Pentru mine e o mândrie să antrenez această națională. Am câștigat patru meciuri și i-am făcut fericiți, azi rivala a fost mai puternică. 
rebuie să recunoaștem și să o felicităm”, a spus Tabarez.
Oscar Tabarez, 72 de ani, a impresionat o lume întreagă după ce a ales să-şi continue activitatea pe banca echipei naţionale a Uruguay-ului deşi suferă de  sindromul Guillain-Barré, o boală nemiloasă care atinge sistemul nervos, pe cale virală sau bacteriană.
" Lume multa, oameni putini....".
Sa fim bucurosi ca suntem contemporani cu astfel de oameni. 
Precum Oscar Tabarez.
Datorita lor ne modelam viata. 
Pe principii bazate pe pasiune, sentimente sincere si incredere.
FzR!!