marți, 17 iulie 2018

Campionii Lumii

Franța - Croația 4-2

Francezii s-au impus, in cel mai frumos meci ale acestei competitii mondiale, prin golurile marcate de Mario Mandzukic (18, autogol), Antoine Griezmann (38 - penalty), Paul Pogba (59) şi Kylian Mbappe (65), în timp ce pentru croaţi au punctat Ivan Perisic (28), Mario Mandzukic (69).

Jucătorul turneului a fost desemnat căpitanul Croaţiei Luka Modric.

Evident că apreciez recunoaşterea şi le mulţumesc celor care m-au ales, dar e clar că aş fi preferat să câştig Cupa Mondială. 
Acum ne vom odihni şi vom sărbători în zilele următoare, pentru că, totuşi, este ceva enorm pentru Croaţia, însă acum sentimentul este unul dulce-amar. 
Suntem mândri de ceea ce am făcut, dar un pic trişti că am pierdut finala.
”Chiar dacă eu cred că meritam mai mult, nimic nu se mai poate schimba. 
Nu putem decât să fim mândri de ceea ce am făcut, nu am renunţat niciodată şi am luptat până la final ”.
Invinsii sunt marii invingatori.
Prin ei intreg mapamondul a reusit sa inteleaga si sa cunoasca puterea unei natii.
Renascute.
Dorinta si unitatea a capatat in aceasta vara dimensiunile poate ale celei mai frumoase povesti.
Dupa aproape de 25 de ani de la tragediile unui razboi ce au sfasiat familiile si le-au alungat in cele mai indepartate colturi ale lumii.
Toate aceste suflete au dorit in toti acesti ani sa se intoarca acasa.
Si nu oricum.
Sa aduca bucuria. 
Si unitatea.
Croatii sunt campionii mondiali ai acestei lumi.
Cel putin in acest an.
Un exemplu de urmat.

Multumim, Croatia!!

FzR!!