joi, 26 iunie 2014

World Cup - Ziua 14

Incercand un exercitiu de imaginatie (asta pentru ca am fost prezent la sarbatoarea Rapidului de pe Giulesti), ziua 14 a evenimentului verii,ar fi insemnat urmatoarele:
________________________________________________________________ 

Privirea-mi se lumineaza la revederea frigiderului de acasa. 
Un biletel imi atrage atentia: " NU MAI MERGE. M-AM SATURAT!!! AM PLECAT!!". 

Deschid frigiderul. Lumina se aprinde. Pipai ingrijorat cutiile de bere. Toate reci. 
Rasuflu usurat: "Deci frigiderul merge! La ce s-a referit oare...?? " 

Dau drumul la televizor! Urmeaza meciul 41!! Nu am fost prea multe, imi zic oftand.. 

Nigeria - Argentina 

Desfac prima cutie. GOOL Messi (3'). Inghit cheita. 
Sunt in grafic. Oare se dizolva cheita aia? Nu apuc sa-mi formulez un argument ingineresc pentru ca Musa (5') imi strica pronosticul. "Musa mare de nigerian...!" 
Pana la pauza, acelasi Messi (44') deranjeaza din lovitura libera, paianjenii portii africane. Parca simt cheita plutind. 
47' aduce recidiva aceluiasi Musa. Repet in gand si acapella (tot e la moda!) urarea din minutul 5. Pronosticul meu e praf. 
Rojo (50') stabileste scorul final: Nigeria - Argentina 2-3 

Intra dna Veronica pe usa. Ii zic mandru ca frigiderul merge. Mai desfac o bere. Ascund sub canapea punga cu covrigei. Firimiturile deja le-am pus in ghiveciul cu flori. 

Bosnia - Iran 3-1 

Mai schimb canalul pentru meciul bosniecilor. 
Si cutia de bere. Pe asta am scris "TVR 2". 
Organizarea a fost intotdeauna punctul meu forte. Chiar ma gandesc serios ca in 2022 sa organizez aici in sufragerie Campionatul Mondial. 
Iar nationala noastra, condusa de Edan Piturca, ar putea evolua in calitate de organizatoare, nu? 
Bosniecii (Dzeko 23', Pjanic 58' siVrsajevic 82') inving lejer cu 3-1 islamicii. De la astia nu ma incumet sa pronunt numele marcatorului. Dau copy-paste: Ghoochanneijhad. 
Remarc si noua lor moda: 


Le sta parca mai bine decat in combinezoane, nu? 


Honduras - Elvetia 0-3 

Shaqiri, Shaqiri, Shaqiri

Noul hit al serii. Pe frigider mai zaresc un biletel. Nu-mi mai bat capul cu alarme false.

Ecuador - Franta 0 - 0

Franta, grijulie la depozitele sale din conturile elvetiene, introduce rezervele si remizeaza alb. Franta si Elvetia se califica in optimi.