duminică, 29 iunie 2014

World Cup - Ziua 17

Vineri, dupa 16 zile, mi-am revazut familia...Ciudat. Juram ca apartamentul asta e locuit doar de mine.

Ziua 17
Brazilia - Chile

Sau meciul unei natii ce respira samba si se hraneste cu fotbal. 
Pe celebra Copacabana mesajul e unic:
Cu greu imi gasesc un loc sa-mi intind cearsaful. Dar razbesc.Sunt chiar langa ecranul urias. Si freamat la intonarea imnului. Incercand o similitudine ad-hoc, gandesc ca daca mama lui Neymar si mama mea sunt femei, atunci eu sigurrrr sunt brazilian, nu?
Mai sorb o blonda. Deja am doua:
La bord. Langa mine vociferao un carliontat. Banuiesc ca e cutia lui de bere.
Gata! Momentul solemn. Si preferat al subsemnatului. 
Intonarea imnurilor:
Pe plaja,terenul de joc si in tribuna, momentul e inaltator:
Inalt si eu pana la inaltimea "palniei" o noua cutie de bere. Asta e a mulatrului din stanga. Parca e sedat.
In peluza (sigur nu SUD) remarc  o mostra de fair-play autentic:
Fata de nefericitul incident de pe Giulesti, imaginile de pe Belo Horizonte anunta la o ora de maxima audienta ca acest sport inseamna etalarea pasiunii si nu a muschilor de doua clase (ca trenul).
Sustrag berea tatuatului din fata. Cred ca-i spaniol. 
Pe asta nu l-a anuntat nimeni ca s-a terminat?
17': GOOOOL Brazilia! Corner Neymar de pe partea stanga, Thiago Silva deviaza cu capul spre bara a doua, iar Mena, in incercarea de a respinge din fata lui David Luiz, isi impinge balonul in propria poarta.
31' GOOOOOL Chileeee! Alexis trage plasat din careu, dupa o eroare a lui Hulk, e 1-1! Meci senzational!
Meciul pana la finalul celor 90' avea sa fie unul pe langa de uzura si unul plin de consum emotional:
Nu va uitati dupa mine. Cineva trebuie sa spele vasele pentru achitarea consumatiei in timpul regulamentar de joc, nu?
Iar conform reglementarilor FIFA acesta este la sfarsitul celor 90 min (Brazilia - Chile 1 - 1).
Loteriei penalty-urilor cad prada nefericitii::Willian, Huuuuulk, iar din tabara chilienilor: Pinilla, Alexis Sanchez si Jara.
Mulatrul din stanga inca nu si-a revenit....:
Brazilia se califica in faza urmatoare, cu mari emotii si poate extrem de consumata fizic si psihic.